CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 5, 2011

GERGASI BOLASEPAK






     Dulu.. dulu la…aku memang gile minat tengok bola… time tu masa aku darjah2 la… dalam darjah 4,5 camtu la.. time tu pasukan yang terhebat ialah SELANGOR kalau aku tak silap.. kira macam gergasi bola sepak lah.. player yang top time tu macam Dollah Salleh, Zainal Abidin Hassan, Azman Adnan, Shahril Arsyat(ala…yang join sehati berdansa tu..hehe)Azlisham and ramai lagila. Memang tak ingat dah la kan..

     Aku ingat lagi.. time balik je dari mengaji.. memang berkejaran lari semata2 nak tengok bola if time tu team Selangor la kan… actually, kalau nak diikutkan, tidaklah aku tau sangat peraturan perlawanan bolasepak ni.. aku tak tau pon cara main macam mane..rules dia…yang aku tau…tendang2 bola…sepak2 bola…kejar2 bola n then jerit GOLLLLLL!!!!!... hahaha…tapi dah nama pun budak..cepat terpengaruh dengan keadaan sekeliling. Dah time tu memang SELANGOR ni gergasi bolasepak…asyik memang je manjang…kompem2 la secara automatiknye suke kat team itu..

     satu yang paling aku ingat lah kan… player SELANGOR ni banyak kawen denga artis… fuhh…. Memang la kan… time tu player bolasepak memang saham naik la kan?? Hahahaha…. Yang aku ingat Azlisham kahwin dengan Wan Khatijah.. Shahril arsyat dengan pelakon comel tu, Aini (heroin anaknya Sazali) and azman Adnan masa tu still dengan Haleeda, penyanyi tahun 90an..

     tengok tu…tengok tu… nampak tak bakat semulajadi aku jadi kepochee??? Hahaha…. Well… kata dah suka kan??? Op kos la sampai ke hujung dunia aku carik info pasal diorang kan??/ eceh…. Tapi itulah… pasukan merah kuning memang jadi saingan pihak lawan la….

     Tapi itu dulula…. Player2 nye pon ramai yang dimamah usiaa… and now, pelapis-pelapis mereka yang menerajui tampuk kemegahan yang ditinggalkan oleh mereka.. pelapis2 inilah yang bakal menerajui legasi kecemerlangan pasukan bola sepak SELANGOR yang pernah dirintis oleh senior2 mereka yang terdahulu. 









 berikut merupakan kedudukan bagi sessi 2011 setakat ini

yang ni pula senarai penjaring terbanyak bagi sessi 2011 (PIALA FA)
 berikut merupakan senarai penjaring terbanyak bagi sessi 2011 (LIGA SUPER)


 nampak tak Safiq Rahim terer woooo...hahaha



okey.. latest news!!!!!!!!!!!!





okey FINE...


 
nampak tak??



Nampak tak??



Nampak tak???



itu ialah SELANGOR VS PERAK...




okey FINE




tidak tahu mahu sokong yang mana...




nak sokong yang menang sahajalah..


boleh tak begitu???


hahahahaha



 notatakakikecikku : sumber gambar diambil dari SINI

0 comments:

Post a Comment